Monday, November 15, 2010

My Belated Birthday Party ♥

It's a blue balloon ! My favorite ♥

14th November 2010 ,
My dear bestfriends , Mashafiyka & Sara Alia was planned to make that birthday party -.- That evening I was asleep sebab baru lepas makan ubat tahan sakit ( kena gigit lipan on my left feet ) then bila terjaga tengok ada 5 missed calls from Mas Hafiyka and 1 message from Iyka haahahhaa , she told me nanti dia datang pick me up , saya agak pelik , apasal nak pick up pula -.- then dia orang sampai , Oh mey ger ! hahah rindu gila dengan dia orang :'( and hellyeah ! Iyka , blindfolded saya  then tolak masuk kereta -.- sumpah takut + tak tahu nak dibawa kemana .. then tanya Sara , nak bawa saya kemana , she told me 'oh I nak isi minyak , cari Petronas kejap' so saya macam haa oky , then Sara cakap 'oky dah sampai isi minyak' and tiba2 Sara cakap I nak pergi toilet , Iyka nak ikut ? then saya macam 'eh jangan la , I dah la mata berbalut , tak kan nak biar kn sorang2' then diaorg took me out from the car kononye nak pergi toilet , then saya pun macam orang bangang ikut je la kemana diaorg seret haaaa -.- then naik tangga semua , saya dah macam 'amboi tingginye toilet' then diaorang buka mata saya ..
Oh mey gerr ! I'm at Iyka's house ! in her room ! full of balloons ! and ada box of cakes from Secret Recipe :') ya Allah , so 'touched' hehehe then Iyka asked me to pick any cake , then saya buka tengok tengok cake Sara , hahaha noob gila , then I opened mine , it's chocolate cake ! yeayyy ! then 'suap menyuap' session haha :D
and Iyka tunjuk seluar 'high waist' kat saya , it's in blue color ! awwww my favorite ! and well it's mine , mine , MINE ! ahahahahah thanks guys ♥and we had some conversation , nahh not some but it's pretty 'long' punya conversation bout The Arrival , yeahh agak menginsafkan :) and then I tried 'high waist' tu eheheh wow it's really looked good on me hahaha *PERASAN NAK MAM :p hhmmm then we guys talked about POLITIC haha yeah la 3 girls spending their time talking about 'politic' hahah then buat 'table talk' and yes alhamdulilah , nothing apa pun . Sara sent me back home , (Thank you sayang) Guys , I love you so much , so effin' much , you're the best ever damn friend I've ever had , thank you so much for the 'big surprised' by the way ♥ p/s : mwah xoxo 

No comments:

Post a Comment