Friday, November 12, 2010

11/11/2010

Meet Nazzrin Mazlin , He's the best mate for me :)
 We went out , went to Ampang , I was so effin not in the mood , I was in the middle of 'sakit' but yeah he cheer me up , haha well he was not really helping me lah kan dengan urut pinggang yang setakat mcm ala ala cubit -.- I miss him everyday but well on this upcoming saturday 13/11/2010 dia will daftar study at Unisel Bestari jaya , my college ! aahhahah weh bro sama laaaaaa kita , hahaha everyday can meet up punyaaaa wehh . Tapi si bro ni cakap 'if you lalu depan I , I tak nak tegur' hahah I DON'T CARE PUN you jackass :) . He's taking sport management , haha bajed nak main futsal petang petang kat Unisel , confirm ramai awek nak dia ahahha (well he's 'pretty' cute lah kan , tinggi macam tiang lampu ahahah ) he's typical guy yang bila he said no so its mean no lah , jangan bantah or you'll kena maki -.- but he will maki for a good reason lah kan , .... He's so in love dengan 'bumble bee'(black Toyota Vios-WUL/WML 3003*hahah tak ingat) kereta dia tu.... HAHA IF JUMPA KERETA TU ON FREEWAY , PECAH KAN JE AHAHH :p well he did not on purpose button up his shirt mcm tu ahahaha , it's because the silver necklace yang dia pakai tu exactly just like my 'friend' punyaaa .. then he button up his shirt sampai macamtu . Noobass beybehh . He's skinny , (sangat) the moment we hugged , I can feel his bone ahahahahaahah ... he sent me back home and then malu malu nak jumpa uncle & mama -.- nak lempang je .Mate , you're the coolest :) ♥

No comments:

Post a Comment